پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید دانشجویان دانشکده فنی شهید محمد منتظری مشهد از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج رقم خورد؛

بازدید دانشجویان دانشکده فنی شهید محمد منتظری مشهد از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/08/29

پارک علم و فناوری خراسان با هدف آگاهی و اطلاع رسانی جوانان با شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، میزبان دانشجویان دانشکده فنی شهید محمد منتظری مشهد بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، دانشجویان دانشکده فنی شهید محمد منتظری مشهد با هدف تطبیق آموخته‌های علمی و آشنایی بیشتر با اصول و مهارت‌های علمی رشته خود از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

در این بازدید حامد شجاع، کارشناس اداره توسعه بازار و پروژه‌های پارک علم و فناوری خراسان به معرفی رسالت پارک‌های علم و فناوری و ارائه قوانین دانش‌بنیان و همچنین توضیح پیرامون خدمات پارک علم و فناوری خراسان جهت ایجاد انگیزه در دانشجویان پرداخت.

 در ادامه نیز با همراهی میتراسادات ناظر، کارشناس روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، دانشجویان ضمن بازدید از فضای پارک علم و فناوری خراسان با دستاوردهای  شرکت کارن افزار نوید پارسیان و مجتمع آزمایشگاهی پارک علم و فناوری خراسان آشنا شدند.

یکی از برنامه‌های مستمر در پارک علم  فناوری خراسان آشنایی و معرفی شرکت‌های اثرگذار و موفق به نخبگان دانشگاهی است و در این حوزه روزانه پذیرای دانش‌آموزان و دانشجویان در پارک علم و فناوری خراسان هستیم.

دانلود پیوست خبر حامد شجاع سنگچولی حامد شجاع سنگچولی میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر